BLOG AUTOMATION & MORE Zanurz się w świecie nowoczesnego marketingu B2B

Dzielimy się z Tobą ekspercką wiedzą o automatyzacji marketingu z kraju i ze świata! Zależy nam, by dotarła do Ciebie solidna porcja merytoryki, inspiracji oraz wsparcia.

Content marketing B2B: dlaczego raz w tygodniu to za mało, by wygrać rynek 

Content marketing B2B: dlaczego raz w tygodniu to za mało, by wygrać rynek 

Jeśli publikujesz content raz w tygodniu, twoja konkurencja już Cię wyprzedziła. W świecie B2B, gdzie decyzje zakupowe trwają miesiące, regularność to nie opcja, ale konieczność….

Dowiedz się więcej
Jak zwiększyć produktywność contentu B2B o 500%: Model koordynacji vs. samodzielna produkcja

Jak zwiększyć produktywność contentu B2B o 500%: Model koordynacji vs. samodzielna produkcja

Większość firm B2B produkuje zaledwie 5-15 treści miesięcznie, podczas gdy potrzebują minimum 50-100, by skutecznie konkurować. Problem nie leży w braku wiedzy eksperckiej, ale w złym…

Dowiedz się więcej
Błędy w rozwoju firmy, które popełniłem budując Flowmore — i jak ich uniknąć

Błędy w rozwoju firmy, które popełniłem budując Flowmore — i jak ich uniknąć

Po 10 latach przedsiębiorczości i założeniu kilku firm, w tym Flowmore, mogę powiedzieć jedno z całą pewnością: największych lekcji nauczyłem się na własnych błędach. I choć…

Dowiedz się więcej
Produkcja contentu B2B nie jest tym, co myślisz – bariery i rozwiązania

Produkcja contentu B2B nie jest tym, co myślisz – bariery i rozwiązania

Zapoznaj się z analizą prawdziwych wyzwań w tworzeniu treści marketingowych w firmach B2B i z praktycznymi rozwiązaniami dla decydentów. Produkcja contentu B2B wcale nie jest tak straszna,…

Dowiedz się więcej
Kilkanaście interakcji przed decyzją zakupową w B2B – dlaczego content marketing jest kluczowy dla wzrostu

Kilkanaście interakcji przed decyzją zakupową w B2B – dlaczego content marketing jest kluczowy dla wzrostu

Badania pokazują, że przed decyzją zakupową w B2B klienci potrzebują od kilku do kilkunastu interakcji z marką przed wykonaniem działania. W trudnym rynku może to być nawet więcej. Czy Twoja…

Dowiedz się więcej
Dlaczego 30% Twoich klientów B2B czeka na Twój content (i jak ich nie zawieść)

Dlaczego 30% Twoich klientów B2B czeka na Twój content (i jak ich nie zawieść)

W każdym momencie 30% potencjalnych Twoich klientów B2B znajduje się w procesie zakupowym. Firmy, które skutecznie produkują content B2B, zwiększają swoje szanse dotarcia…

Dowiedz się więcej
Twoi eksperci to kopalnia złota, a content marketing kuleje? Zbuduj maszynę do generowania leadów w B2B

Twoi eksperci to kopalnia złota, a content marketing kuleje? Zbuduj maszynę do generowania leadów w B2B

W Twojej firmie pracują najlepsi specjaliści w branży. Posiadacie unikalną wiedzę, lata doświadczeń i sprawdzone rozwiązania. Mimo to marketing treści przypomina walkę o przetrwanie – artykuły…

Dowiedz się więcej
Gdy lejek sprzedażowy B2B zaczyna się na LinkedIn (krótki przewodnik)

Gdy lejek sprzedażowy B2B zaczyna się na LinkedIn (krótki przewodnik)

W dzisiejszym świecie B2B, pole bitwy o klienta przeniosło się z sal konferencyjnych do cyfrowych platform. LinkedIn, niegdyś postrzegany głównie jako narzędzie rekruterów, stał…

Dowiedz się więcej
Jakościowe leady B2B LinkedIn: Jak efektywnie karmić Pre-Sales?

Jakościowe leady B2B LinkedIn: Jak efektywnie karmić Pre-Sales?

Lejki sprzedażowe Twojego zespołu pękają w szwach, a mimo to wyniki stoją w miejscu? To problem, którego źródłem nie jest brak pracy, lecz karmienie działu Pre-Sales „pustymi kaloriami” –…

Dowiedz się więcej

SPRAWDŹ NAJNOWSZĄ WIEDZĘ Dowiedz się o marketing automation B2B jeszcze więcej!

Jesteś gotowy,by pozyskać z nami nowych klientów dla Twojego biznesu B2B?

FAQ Najczęściej zadawane pytania

Bezpłatna konsultacja Porozmawiajmy o Twoim biznesie B2B

Rozwijaj swój biznes B2B z naszą pomocą! Skontaktuj się, by porozmawiać o możliwościach automatyzacji marketingu w Twojej firmie.

Napisz do nas Flowmore

Napisz do nas!

"*" oznacza pola wymagane

1
2
3