BLOG AUTOMATION & MORE Zanurz się w świecie nowoczesnego marketingu B2B

Dzielimy się z Tobą ekspercką wiedzą o automatyzacji marketingu z kraju i ze świata! Zależy nam, by dotarła do Ciebie solidna porcja merytoryki, inspiracji oraz wsparcia.

Kluczowe błędy na LinkedIn, które blokują sprzedaż do B2B

Kluczowe błędy na LinkedIn, które blokują sprzedaż do B2B

Masz konto na LinkedIn, regularnie dodajesz kontakty, a mimo to Twój kalendarz świeci pustkami? Ten problem dotyka większości firm B2B. Inwestują czas i budżet w działania,…

Dowiedz się więcej
Outsourcing w B2B: co warto zlecać, a co musi zostać w firmie w 2025 roku

Outsourcing w B2B: co warto zlecać, a co musi zostać w firmie w 2025 roku

Outsourcing w B2B kusi obietnicą oszczędności i skalowalności. Ale w 2025 roku decydenci nie mogą już zadawać pytania „czy?”, tylko „co i jak?”. Bo nie wszystko da się (ani…

Dowiedz się więcej
Koszt pozyskania klienta w 2025: prawda o modelu Go-To-Market w B2B

Koszt pozyskania klienta w 2025: prawda o modelu Go-To-Market w B2B

Czy wiesz, ile naprawdę kosztuje Cię pozyskanie jednego klienta B2B? Jeśli planujesz działania sprzedażowe w oparciu o dane sprzed pandemii, możesz być niemile…

Dowiedz się więcej
Twoje leady B2B są warte 70% mniej niż rok temu – jak model go-to-market 2025 może to odwrócić

Twoje leady B2B są warte 70% mniej niż rok temu – jak model go-to-market 2025 może to odwrócić

Widzisz, że Twoje działania marketingowe nie przynoszą już takiego efektu jak kiedyś? Nie jesteś sam. W 2025 roku leady B2B są po prostu inne – słabsze, mniej…

Dowiedz się więcej
Od leada z LinkedIn do spotkania z CEO: poznaj strategię sprzedaży B2B

Od leada z LinkedIn do spotkania z CEO: poznaj strategię sprzedaży B2B

Skrzynki mailowe i profile na LinkedIn kluczowych decydentów pękają w szwach od generycznych ofert, przez co firmy muszą wdrażać nową strategię sprzedaży B2B, by zachować skuteczność. Problem…

Dowiedz się więcej
Masz niewystarczające zasoby do prospectingu? Zobacz, jak generować leady bez rozbudowy zespołu

Masz niewystarczające zasoby do prospectingu? Zobacz, jak generować leady bez rozbudowy zespołu

Twój zespół jest przeciążony, cele rosną, a budżet nie pozwala na nowe etaty? Ten problem dotyka wiele firm B2B, a jego źródłem nie jest brak ludzi,…

Dowiedz się więcej
Dlaczego 90% firm B2B ma błędny model Go-To-Market w 2025 – i jak to naprawić

Dlaczego 90% firm B2B ma błędny model Go-To-Market w 2025 – i jak to naprawić

Po trzech latach analizy projektów B2B zobaczyliśmy pewien wzór. Zaskakujący i niepokojący. Większość firm w Polsce ma rozrzucone na stole wszystkie elementy układanki, ale nie potrafi ułożyć…

Dowiedz się więcej
Dlaczego 90% firm B2B marnuje potencjał zespołu sprzedażowego? Prawda o Pre-Sales

Dlaczego 90% firm B2B marnuje potencjał zespołu sprzedażowego? Prawda o Pre-Sales

Dlaczego firmy B2B marnują potencjał zespołu sprzedażowego? Poznaj rolę Pre-Sales i odkryj, co naprawdę blokuje wyniki sprzedaży. Handlowcy przegrywają walkę o czas. Oto…

Dowiedz się więcej
Model działania marketingu i sprzedaży w B2B w 2025 roku: jak naprawdę wygląda skuteczny proces

Model działania marketingu i sprzedaży w B2B w 2025 roku: jak naprawdę wygląda skuteczny proces

Jeśli prowadzisz sprzedaż B2B, wiesz, że dzisiejszy rynek nie wybacza błędów. To, co działało jeszcze kilka lat temu, dziś przynosi znikome rezultaty. Model…

Dowiedz się więcej

SPRAWDŹ NAJNOWSZĄ WIEDZĘ Dowiedz się o marketing automation B2B jeszcze więcej!

Jesteś gotowy,by pozyskać z nami nowych klientów dla Twojego biznesu B2B?

FAQ Najczęściej zadawane pytania

Bezpłatna konsultacja Porozmawiajmy o Twoim biznesie B2B

Rozwijaj swój biznes B2B z naszą pomocą! Skontaktuj się, by porozmawiać o możliwościach automatyzacji marketingu w Twojej firmie.

Napisz do nas Flowmore

Napisz do nas!

"*" oznacza pola wymagane

1
2
3