BLOG AUTOMATION & MORE Zanurz się w świecie nowoczesnego marketingu B2B

Dzielimy się z Tobą ekspercką wiedzą o automatyzacji marketingu z kraju i ze świata! Zależy nam, by dotarła do Ciebie solidna porcja merytoryki, inspiracji oraz wsparcia.

Jak zwiększyć produktywność w marketingu B2B: trzy działania, które dają efekt 10-30x

Jak zwiększyć produktywność w marketingu B2B: trzy działania, które dają efekt 10-30x

Przez ostatnie cztery lata we Flowmore przeszliśmy od kilkudziesięciu chaotycznych wdrożeń IT do systemu, który generuje przewidywalne rezultaty w automatyzacji marketingu, produkcji contentu i kwalifikacji leadów. Nauczyliśmy…

Dowiedz się więcej
Skuteczny follow-up w B2B: Jak przypominać się decydentom, nie wychodząc na desperata?

Skuteczny follow-up w B2B: Jak przypominać się decydentom, nie wychodząc na desperata?

Wysyłasz ofertę. Masz świetne spotkanie. Decydent kiwa głową, notuje, życzy miłego dnia. I potem nic. Kompletna pustka. Właśnie w tym momencie kluczową…

Dowiedz się więcej
Jak zdefiniować idealny profil klienta i przestać marnować budżet na złych odbiorców

Jak zdefiniować idealny profil klienta i przestać marnować budżet na złych odbiorców

Wyobraź sobie, że wysyłasz setki starannie przygotowanych kampanii prospectingowych, ale otrzymujesz odpowiedzi w stylu „to nie dla nas” lub nastaje cisza. Brzmi znajomo? Problem…

Dowiedz się więcej
Dlaczego znajomość produktu B2B to fundament skutecznej sprzedaży?

Dlaczego znajomość produktu B2B to fundament skutecznej sprzedaży?

Byłeś kiedyś na telefonie z klientem, gdy nagle uświadomiłeś sobie, że nie znasz odpowiedzi na jego pytanie? Mówiłeś wtedy: „Sprawdzę to i wrócę do Pana”? Ja też. To normalne, ale gdy dzieje się…

Dowiedz się więcej
Content w strategii Go-To-Market i generowanie leadów B2B (podsumowanie webinaru)

Content w strategii Go-To-Market i generowanie leadów B2B (podsumowanie webinaru)

Miałam ostatnio przyjemność współprowadzić z Krzysztofem Romaniakiem nasz comiesięczny webinar. Tym razem na tapet wzięliśmy temat, który często traktowany jest w firmach B2B po macoszemu…

Dowiedz się więcej
Lejek marketingowo-sprzedażowy – dlaczego większość firm B2B go nie rozumie i ile ich to kosztuje

Lejek marketingowo-sprzedażowy – dlaczego większość firm B2B go nie rozumie i ile ich to kosztuje

Lejek marketingowo-sprzedażowy nie zaczyna się od leada. Zaczyna się znacznie wcześniej – i właśnie ta niewidzialna część decyduje o jakości wszystkiego, co ląduje w Twoim CRM-ie. Niewidzialny…

Dowiedz się więcej
Sprzedaż konsultacyjna a Hard Selling: Jak zbudowałem międzynarodowe silniki Pre-Sales

Sprzedaż konsultacyjna a Hard Selling: Jak zbudowałem międzynarodowe silniki Pre-Sales

Sprzedaż konsultacyjna? Jeśli przepisałeś swój opener 14 razy, dodałeś emoji, usunąłeś je, zacząłeś od „mam nadzieję, że u Ciebie wszystko dobrze”, skasowałeś to i próbujesz…

Dowiedz się więcej
Personalizacja w Cold Mailingu: jak dopasować treść w skali bez armii copywriterów

Personalizacja w Cold Mailingu: jak dopasować treść w skali bez armii copywriterów

„Dzień dobry Pani Marku, jesteśmy liderem branży, oferujemy rozwiązania zwiększające efektywność…” – jeśli Twoje wiadomości brzmią w ten sposób, to personalizacja w Cold Mailingu…

Dowiedz się więcej
Dlaczego Twój system CRM nie działa? Higiena bazy danych B2B jako fundament skutecznego marketingu

Dlaczego Twój system CRM nie działa? Higiena bazy danych B2B jako fundament skutecznego marketingu

Zapłaciłeś za wdrożenie systemu marketing automation. Płacisz miesięczną licencję. Masz nowoczesny CRM. A kampanie nadal nie działają – maile lądują w spamie, handlowcy narzekają…

Dowiedz się więcej

SPRAWDŹ NAJNOWSZĄ WIEDZĘ Dowiedz się o marketing automation B2B jeszcze więcej!

Jesteś gotowy,by pozyskać z nami nowych klientów dla Twojego biznesu B2B?

FAQ Najczęściej zadawane pytania

Bezpłatna konsultacja Porozmawiajmy o Twoim biznesie B2B

Rozwijaj swój biznes B2B z naszą pomocą! Skontaktuj się, by porozmawiać o możliwościach automatyzacji marketingu w Twojej firmie.

Napisz do nas Flowmore

Napisz do nas!

"*" oznacza pola wymagane

1
2
3
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

BLACK WEEKS B2B: odbierz budowę zasięgu na LinkedIn GRATIS przez 6 miesięcy!

X