Automatyzacja w firmie badawczo-rozwojowej Sygnis S.A. – case study

Sygnis

Marketing automation to rozwiązanie dedykowane wielu branżom – również tej związanej z nowymi technologiami przyrostowymi, biotechnologią, energetyką i nanotechnologią. Potęgę automatyzacji postanowiła wykorzystać firma Sygnis S.A. Jak przebiegał proces wdrożenia SharpSpring? Co udało nam się zrobić? I z czego jesteśmy najbardziej zadowoleni?

Sygnis S.A. – w imię nowych technologii 

Sygnis to firma badawczo-rozwojowa, którą tworzą wysoce wykwalifikowani fizycy, chemicy, biotechnolodzy, inżynierowie, projektanci i inni specjaliści. Zespół działa w czterech głównych obszarach:

  • energetyka – projektuje nowe metody magazynowania energii, niezbędne w dobie globalnego kryzysu klimatycznego,
  • biokonwergencja – zajmuje się biodrukiem narządów do przeszczepów oraz tworzy bioniczne modele do testowania leków,
  • nanotechnologia – dąży do zwiększenia obecności nanotechnologicznych osiągnięć techniki w codzienności,
  • nowe technologie przyrostowe – ulepsza druk 3D.

Co więcej, firma sprzedaje drukarki 3D oraz urządzenia wspierające i akcesoria pod marką własną.

Jak automatyzacja miała pomóc firmie realizować założone cele biznesowe? Sygnis przede wszystkim ciało zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym. Dodatkową korzyścią wynikającą ze wdrożenia systemu marketing automation miało być polepszenie komunikacji z bazą obecnych i potencjalnych klientów, a także pełna integracja marketingu i sprzedaży. Jak Flowmore podeszło do tego zadania?

Sygnis
Strona www.sygnis.pl

Pierwsze wdrożenia już za nami

Naszą misją było kompleksowo wdrożyć system SharpSpring, uwzględniając cele Sygnis – czyli wzrost sprzedaży w e-commerce, integracja marketingu i sprzedaży oraz lepsza komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami. Udało nam się przeprowadzić pełną implementację systemu w około 5 tygodni (w pierwszym kwartale 2023 roku). Skrupulatnie przygotowaliśmy zespół handlowy Sygnis do pracy z systemem CRM opartym o SharpSpring. Ponadto udało nam się przygotować pierwszy zestaw szablonów, ścieżek i automatyzacji, a także wystartowaliśmy z regularną komunikacją. 

Tym, z czego jesteśmy najbardziej zadowoleni, jest tempo naszej pracy. Mimo dużego zespołu zaangażowanego w cały proces (co znacznie komplikowało sprawę), pełne wdrożenie systemu przebiegło sprawnie i dało oczekiwane rezultaty.

Na szczególną uwagę zasługuje również sukces integracji marketingu i sprzedaży. Postanowiliśmy zająć się tym w pierwszej kolejności, co da znakomite efekty w średnim terminie. 

Wdrożenie produktów i przystosowanie systemu CRM było największym wyzwaniem

Nanotechnologie, druk 3D i metody magazynowania energii – Sygnis oferuje wiele złożonych, zaawansowanych rozwiązań. Wdrożenie wszystkich produktów bezpośrednio do systemu było nie lada wyzwaniem. Nasze umiejętności zostały wystawione na próbę również podczas procesu dostosowywania systemu CRM do potrzeb Sygnis. SharpSpring to w założeniu narzędzie marketingowe, które w rzeczywistości posiada sprawny CRM sprzedażowy. Pełne przystosowanie systemu CRM do potrzeb Sygnis wymaga od nas dużo zaangażowania. Nie poddajemy się i skrupulatnie realizujemy wyznaczony cel. 

Szybki i kompleksowy proces wdrożenia systemu do automatyzacji to niemały sukces. To, co udało nam się do tej pory osiągnąć, doskonale przygotowało zespół Sygnis do rozpoczęcia złożonych działań marketingowo-sprzedażowych. Z optymizmem patrzymy w przyszłość!

Zarezerwuj darmową konsultację

Umów się teraz

Podziel się artykułem z innymi

Facebook
LinkedIn
Scroll to Top