Pozyskanie klientów dla Studio201 Software House – zainspiruj się!

flowmore marketing automation B2B case study

Poznaj najlepsze historie sukcesu naszych klientów. Dowiedz się, jak we Flowmore pomogliśmy firmom z branży B2B osiągnąć lepsze wyniki w marketingu i sprzedaży dzięki marketing automation.

Interesuje Cię pozyskanie klientów w B2B? Sprawdź, jak wyglądał cały proces.

Historia sukcesu w pigułce

W ciągu 6 miesięcy zrealizowaliśmy ze Studio201 trzy projekty, w których osiągnęliśmy następujące wyniki:

  • wysłanych wiadomości: mailowych – 5240, na LinkedIn – 2500;
  • cold-email open rate 30%;
  • umówienie 5 spotkań z potencjalnymi klientami;
  • podpisanie 2 umów na nowe projekty.

O Studio201 Software House

Studio201 to poznański Software house, którego nazwa nawiązuje do kodu statusu HTTP 201 – „Utworzono”. Oznacza to coś więcej, niż tylko liczby – symbolizuje proces twórczy, który jest w sercu działalności marki.

Firma specjalizuje się w pisaniu produktów od systemów CRM, przez aplikacje webowe do rezerwacji, aż po aplikacje mobilne dla urządzeń medycznych i platformy edukacyjne.

Na początku byłem sceptycznie nastawiony, myśląc, że Flowmore ogranicza się do cold mailingu. Jednak przekonałem się, że ich strategia to coś więcej. Zbudowanie spersonalizowanej bazy danych, selekcja i pierwszy kontakt przez kanały takie jak mailing czy LinkedIn okazały się być początkiem efektywnego procesu. Do procesu przystępujemy dopiero w momencie wykazania zainteresowania przez partnera biznesowego.

Adam Olejnik – Co-Founder Studio201

Wyzwania

Podjęliśmy się we Flowmore wielu zadań, by zrealizować postawiony przed nami cel – zdobycie dwóch nowych umów w ciągu pierwszych sześciu miesięcy współpracy, co z powodzeniem osiągnęliśmy. Sukces ten skłonił Studio201 do postawienia kolejnego celu – umawiania co najmniej dwóch obiecujących rozmów biznesowych każdego miesiąca. W związku z tym przed jakimi wyzwaniami stanęliśmy?

  • Nawiązanie kontaktów z potencjalnymi partnerami biznesowymi: Głównym wyzwaniem było nawiązanie kontaktów z potencjalnymi partnerami biznesowymi, którzy byli zainteresowani inwestycjami w digitalizację swoich procesów – zarówno sprzedażowych, jak i zarządzania organizacją, czy też w rozwój własnych produktów zgodnie z ich wizją.
  • Firma Studio201 poszukiwała firm, które chciały wykorzystać nowoczesne technologie do optymalizacji swojej działalności i poszerzenia swoich możliwości na rynku.

Rezultaty

Za pomocą usługi automatyzacji marketingu Flowmore, firma Studio201 odnotowała w krótkim czasie wartościowe szanse sprzedaży i podpisała dwie umowy na nowe projekty.

  • Zrealizowaliśmy wdrożenie do automatyzacji oraz przeprowadziliśmy 3 projekty w zaledwie 6 miesięcy;
  • Wysłaliśmy 5240 wiadomości mailowych i 2500 na LinkedIn;
  • Zwiększyliśmy klikalność i otwieralność maili (open rate 30%);
  • Dzięki kampaniom Studio201 umówiło 5 spotkań ofertowych;
  • W efekcie nasz klient podpisał już 2 umowy na nowe projekty, a z resztą klientów – trwają nadal owocne rozmowy o współpracę.

Obecnie, wspólnie ze Studio201 oczekujemy na dalsze rezultaty i jeszcze lepsze wyniki w marketingu oraz sprzedaży.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak wyglądał przebieg wdrożenia konkretnych rozwiązań, tj.: prospecting LinkedIn, kampania cold-email, formularz na stronie WWW – zapoznaj się z naszym materiałem poniżej 👇

Case study

Zainteresowała Cię ta historia? Wypełnij formularz, pobierz plik i przeczytaj całość.

Zarezerwuj darmową konsultację

Umów się teraz

Podziel się artykułem z innymi

Facebook
LinkedIn
Scroll to Top