Poprawa procesów sprzedaży i obsługi w firmie Socatots

Case study Socatots Flowmore

Poznaj najlepsze historie sukcesu naszych klientów. Dowiedz się, jak we Flowmore pomogliśmy firmom z branży B2B osiągnąć lepsze wyniki w marketingu i sprzedaży dzięki marketing automation.

Historia sukcesu w pigułce

  • współpraca obejmowała automatyzację obsługi klienta, badanie opinii i satysfakcji oraz wsparcie procesów sprzedaży;
  • w ciągu 3 miesięcy zostały osiągnięte następujące wyniki:
    – usprawnienie zarządzania procesem pozyskiwania leadów;
    – znaczące zmniejszenie czasu pracy pracowników;
    – kilkunastotysięczne oszczędności w 3 miesiące;
  • firma Socatots rozwija się dynamicznie i planuje wdrożenia nowych działań w kolejnych miesiącach.

O Socatots

Od 2009 roku firma Socatots przyczynia się do rozwoju dzieci przez sportowe zajęcia ogólnorozwojowe, będąc liderem w tej dziedzinie w Polsce. Program Socatots to zajęcia z elementami piłki nożnej, podczas których dzieci ćwiczą równowagę i koordynację ruchową, uczą się liczyć, rozróżniać kolory oraz współpracować z innymi – rówieśnikami, rodzicami i trenerem.

Powodem współpracy z Flowmore stało się usprawnienie obsługi klientów detalicznych, automatyzacja procesów oraz odciążenie franczyzobiorców.

Flowmore pomogło nam przygotować plan zmian i celów sprzedażowych. Aktualnie obserwujemy imponujące wzrosty w wynikach.

– Przemysław Olewnik Członek Zarządu, Socatots

Wyzwania

Stanęliśmy we Flowmore przed wieloma zadaniami, by zrealizować postawiony przed nami cel – usprawnienie procesu sprzedaży oraz obsługi w firmie Socatots. Jakie to były wyzwania?

  • Zwiększenie skuteczności konwersji: Udoskonalenie procesu przeprowadzania potencjalnego klienta przez lejek sprzedażowy.
  • Optymalizacja wykorzystania bazy leadów: Efektywne zarządzanie bazą klientów i przekształcanie ich w stałe relacje.
  • Nowoczesne narzędzia interakcji: Wzbogacenie strony internetowej o narzędzia, które ułatwiają kontakt i dostęp do informacji.
  • Odciążenie franczyzobiorców: Automatyzacja powtarzających się czynności związanych z obsługą klienta.

Rezultaty

Firma Socatots w 2024 r. postawiła na zaumatyzowaną obsługę klientów, wdrażając na swojej stronie internetowej narzędzie LiveChat, zaoszczędziła tym samym kilkanaście tysięcy złotych. Nastąpiło zauważalne zmniejszenie czasu pracy personelu na rzecz automatyzacji.

Dzięki wprowadzeniu usług marketing automation Flowmore, Socatots było w stanie w bardzo krótkim czasie usprawnić zarządzanie procesem pozyskiwania leadów i znacząco zmniejszyć czas pracy swoich pracowników.

Obecnie, wspólnie z Socatots, oczekujemy na dalsze rezultaty – na analizę efektów działań po nadchodzących sezonach.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak wyglądał przebieg wdrożenia konkretnych rozwiązań, takich jak: Automatyzacja ścieżek mailingowych, Chatbot, Automatyczne ankiety, Exit popup – zapoznaj się z naszym materiałem poniżej 👇

Case study

Zainteresowała Cię ta historia? Wypełnij formularz, pobierz plik i przeczytaj całość.

Zarezerwuj darmową konsultację

Umów się teraz

Podziel się artykułem z innymi

Facebook
LinkedIn
Scroll to Top