Flowmore dla ALTO
Odkryj najlepsze historie sukcesu naszych klientów. Dowiedz się, jak we Flowmore pomogliśmy wiodącym firmom w Polsce osiągnąć lepsze wyniki dzięki automatyzacji marketingu. Sprawdź poniżej marketing automation dla firmy doradczej.
Opis klienta:
ALTO jest jedną z najszybciej rozwijających się firm doradczych w Polsce. Świadczy profesjonalne usługi w zakresie doradztwa podatkowego, prawnego, księgowego i kadrowo-płacowego oraz technologii w usługach podatkowych.
Posiada bogate doświadczenie w doradztwie dla międzynarodowych przedsiębiorstw z różnych branż. Współpracuje również z wiodącymi europejskimi firmami doradczymi, świadcząc najwyższej jakości usługi we wszystkich międzynarodowych aspektach związanych z działalnością klientów prowadzoną na zagranicznych rynkach. W kontaktach z klientami stawia na partnerstwo oraz utrzymywanie dobrych i długotrwałych relacji.
Pracuje dla klientów od 2011 roku. Od tego czasu stale poszerza zespół doradców i zakres oferowanych usług. Główne obszary specjalizacji to osiem sektorów branżowych: ubezpieczenia, nieruchomości, usługi finansowe, PE/VC, technologie, opieka zdrowotna/life sciences, energetyka i logistyka.
Obecnie zespół ALTO to ponad 150 doradców podatkowych i prawnych, certyfikowanych księgowych i innych specjalistów, którzy aktywnie wspierają klientów na każdym etapie ich działalności, zapewniając najlepszą na rynku jakość usług.
Siła naszych ekspertów i nasza rosnąca pozycja na rynku zostały wielokrotnie potwierdzone w najważniejszych regionalnych oraz międzynarodowych rankingach podatkowych i prawnych na przestrzeni ostatnich 11 lat.
Więcej informacji na www.altoadvisory.pl
Cele ALTO w ramach wdrożenia automatyzacji marketingu:
- Aktywne i skuteczne działania marketingowo-sprzedażowe.
- Generowanie większej liczby nowych szans sprzedaży.
- Generowanie większej liczby szans sprzedaży z własnej bazy kontaktów.
- Skuteczny prospecting
- Aktywne wsparcie marketingowe dla sprzedaży.
Plan wdrożenia automatyzacji marketingu zaproponowany przez Flowmore
- Rozwój bazy danych kluczowych kontaktów.
- Integracja bazy kluczowych decydentów.
- Wybór relewantnych punktów danych (sektor, wielkość, decydent, budżet, konkurencja, itd).
- Wzbogacenie bazy kluczowych decydentów.
- Scoring i segmentacja w oparciu i potencjał i profil biznesowy.
- Automatyczne i ręczne monitorowanie i aktualizowanie bazy.
- Prospecting i spersonalizowana komunikacja z bazą kontaktów.
- Dodanie konwersji MQL i weryfikacja przygotowywanych treści.
- Newsletter segmentujący i scorujący.
- Przygotowanie spersonalizowanej i osobistej komunikacji do poszczególnych grup i segmentów.
- Wykorzystanie i kreowanie okazji i powodów do kontaktu (np. zmiany pracy, wydarzenia).
- Marketing kampanijny (w szczególności pod TAX).
- Precyzyjnie targetowane kampanie płatne i remarketing.
- Poprawienie konwersji na stronie.
- Segmentacja i scoring w oparciu o stronę.
- Dodanie widocznych CTA.
- Dodanie LPków tematycznych i produktowych oraz kampani płatnych.
- Zaawansowane formularze.
- Pop-up.
- Chatbota i live-chat.
- Dynamiczny treści.
- Raportowanie i analityka.
- Prospecting nowych kontaktów.
- Spersonalizowana komunikacja.
- Wykorzystanie profili zespołu.
- Wykorzystanie wideo.
- Dodanie treści z ograniczonych dostępem (Gated content).
- Mikrokampanie Linkedin.
- Mikrokampanie Email.
- Zwiększenie zasięgów za pomocą zewnętrznych narzędzi dotarcia.
- Uwzględnienie materiały MQLowe w procesie.
- Kampanie sprzedażowe.
- Wsparcie procesu sprzedaży.
- Automatyczne sekwencje budujące wartość.
- Automatyczne sekwencje dla straconych kontaktów.
- Automatyczne sekwencje dla odłożonych kontaktów.
- Automatyczne badanie zadowolenia.
- Udostępnienie handlowcom sekwencji i szablonów
- Lepsza informacja dla sprzedawcy.
- Błyskawiczne przesyłanie kontaktów.
- Rotowanie leadów straconych.
- Wsparcie wydarzeń.
- Lepsze wykorzystanie własnych webinarów:
- Ankiety badające potencjał w trakcie wydarzenia.
- Automatyczny monitoring uczestnictwa.
- Automatyczne generowanie list.
- Wsparcie zewnętrznych wydarzeń:
- Dedykowane strony i treści.
- Monitorowanie i grupowanie kontaktów.
- Lepsze wykorzystanie własnych webinarów:
Dodatkowe zakresy wdrożenia:
- CRM Sprzedażowy zintegrowany z systemem automatyzacji marketingu
- System do zarządzania czasem pracy