Flowmore dla ALTO Advisory

Odkryj najlepsze historie sukcesu naszych klientów. Dowiedz się, jak Flowmore pomógł wiodącym firmom w Polsce osiągnąć lepsze wyniki dzięki marketing automation.

Opis klienta:

ALTO Advisory jest jedną z najszybciej rozwijających się firm doradczych w Polsce. Świadczy profesjonalne usługi w zakresie doradztwa podatkowego, prawnego, księgowego i kadrowo-płacowego oraz technologii w usługach podatkowych.

Posiada bogate doświadczenie w doradztwie dla międzynarodowych przedsiębiorstw z różnych branż. Współpracuje również z wiodącymi europejskimi firmami doradczymi, świadcząc najwyższej jakości usługi we wszystkich międzynarodowych aspektach związanych z działalnością klientów prowadzoną na zagranicznych rynkach. W kontaktach z klientami stawia na partnerstwo oraz utrzymywanie dobrych i długotrwałych relacji.

Pracuje dla klientów od 2011 roku. Od tego czasu stale poszerza zespół doradców i zakres oferowanych usług. Główne obszary specjalizacji to osiem sektorów branżowych: ubezpieczenia, nieruchomości, usługi finansowe, PE/VC, technologie, opieka zdrowotna/life sciences, energetyka i logistyka.

Obecnie zespół ALTO to ponad 150 doradców podatkowych i prawnych, certyfikowanych księgowych i innych specjalistów, którzy aktywnie wspierają klientów na każdym etapie ich działalności, zapewniając najlepszą na rynku jakość usług.

Siła naszych ekspertów i nasza rosnąca pozycja na rynku zostały wielokrotnie potwierdzone w najważniejszych regionalnych oraz międzynarodowych rankingach podatkowych i prawnych na przestrzeni ostatnich 11 lat.

Więcej informacji na www.altoadvisory.pl

Cele ALTO w ramach wdrożenia automatyzacji marketingu:

  • Aktywne i skuteczne działania marketingowo-sprzedażowe.
  • Generowanie większej liczby nowych szans sprzedaży.
  • Generowanie większej liczby szans sprzedaży z własnej bazy kontaktów.
  • Skuteczny prospecting
  • Aktywne wsparcie marketingowe dla sprzedaży.

Plan wdrożenia automatyzacji marketingu zaproponowany przez FlowMore

  1. Rozwój bazy danych kluczowych kontaktów.
    • Integracja bazy kluczowych decydentów.
    • Wybór relewantnych punktów danych (sektor, wielkość, decydent, budżet, konkurencja, itd).
    • Wzbogacenie bazy kluczowych decydentów.
    • Scoring i segmentacja w oparciu i potencjał i profil biznesowy.
    • Automatyczne i ręczne monitorowanie i aktualizowanie bazy.
      
  2. Prospecting i spersonalizowana komunikacja z bazą kontaktów.
    • Dodanie konwersji MQL i weryfikacja przygotowywanych treści.
    • Newsletter segmentujący i scorujący.
    • Przygotowanie spersonalizowanej i osobistej komunikacji do poszczególnych grup i segmentów.
    • Wykorzystanie i kreowanie okazji i powodów do kontaktu (np. zmiany pracy, wydarzenia).
    • Marketing kampanijny (w szczególności pod TAX).
    • Precyzyjnie targetowane kampanie płatne i remarketing.
      
  3. Poprawienie konwersji na stronie.
    • Segmentacja i scoring w oparciu o stronę.
    • Dodanie widocznych CTA.
    • Dodanie LPków tematycznych i produktowych oraz kampani płatnych.
    • Zaawansowane formularze.
    • Pop-up.
    • Chatbota i live-chat.
    • Dynamiczny treści.
    • Raportowanie i analityka.
      
  4. Prospecting nowych kontaktów.
    • Spersonalizowana komunikacja.
    • Wykorzystanie profili zespołu.
    • Wykorzystanie wideo.
    • Dodanie treści z ograniczonych dostępem (Gated content).
    • Mikrokampanie Linkedin.
    • Mikrokampanie Email.
    • Zwiększenie zasięgów za pomocą zewnętrznych narzędzi dotarcia.
    • Uwzględnienie materiały MQLowe w procesie.
    • Kampanie sprzedażowe.
      
  5. Wsparcie procesu sprzedaży.
    • Automatyczne sekwencje budujące wartość.
    • Automatyczne sekwencje dla straconych kontaktów.
    • Automatyczne sekwencje dla odłożonych kontaktów.
    • Automatyczne badanie zadowolenia.
    • Udostępnienie handlowcom sekwencji i szablonów
    • Lepsza informacja dla sprzedawcy.
    • Błyskawiczne przesyłanie kontaktów.
    • Rotowanie leadów straconych.
      
  6. Wsparcie wydarzeń.
    • Lepsze wykorzystanie własnych webinarów:
      • Ankiety badające potencjał w trakcie wydarzenia.
      • Automatyczny monitoring uczestnictwa.
      • Automatyczne generowanie list.
    • Wsparcie zewnętrznych wydarzeń:
      • Dedykowane strony i treści.
      • Monitorowanie i grupowanie kontaktów.

Dodatkowe zakresy wdrożenia:

  • CRM Sprzedażowy zintegrowany z systemem automatyzacji marketingu
  • System do zarządzania czasem pracy

Umów się na spotkanie z Flowmore

Scroll to Top