BLOG AUTOMATION & MORE Zanurz się w świecie nowoczesnego marketingu B2B

Dzielimy się z Tobą ekspercką wiedzą o automatyzacji marketingu z kraju i ze świata! Zależy nam, by dotarła do Ciebie solidna porcja merytoryki, inspiracji oraz wsparcia.

Masz wiedzę, ale czy rynek o tym wie? Dlaczego cisza ekspertów to najdroższy błąd w B2B (i jak go naprawiliśmy)

Masz wiedzę, ale czy rynek o tym wie? Dlaczego cisza ekspertów to najdroższy błąd w B2B (i jak go naprawiliśmy)

Jako dyrektorka marketingu we Flowmore, często rozmawiam z decydentami z firm B2B o marketingu, leadach, co działa, a co nie; lub co najlepsze – ja my to robimy. Wniosek z tych rozmów…

Dowiedz się więcej
Automatyzacja procesów B2B: jak połączyliśmy marketing i delivery, by przestać marnować leady

Automatyzacja procesów B2B: jak połączyliśmy marketing i delivery, by przestać marnować leady

Patrzymy na firmy z zewnątrz i widzimy efekt końcowy – zadowolonego klienta, przedłużoną umowę, sprawnie działającą kampanię. Jednak to właśnie automatyzacja procesów B2B sprawia,…

Dowiedz się więcej
RODO w marketingu i sprzedaży: poznaj różnice oraz efekty braku wspołpracy

RODO w marketingu i sprzedaży: poznaj różnice oraz efekty braku wspołpracy

W dzisiejszym artykule poruszam temat, który wielokrotnie widziałem podczas audytów u klientów i który kosztuje firmy B2B setki tysięcy złotych w utraconych szansach. RODO w marketingu i RODO…

Dowiedz się więcej
Integracje marketingowe B2B: praktyczny przewodnik dla firm w fazie skalowania

Integracje marketingowe B2B: praktyczny przewodnik dla firm w fazie skalowania

Jeśli Twój zespół marketingu lub sprzedaży nadal ręcznie eksportuje leady z formularzy, kopiuje dane między systemami albo przypomina klientom o spotkaniach przez „zwykłe” maile –…

Dowiedz się więcej
Chatbot do generowania leadów: Jak go skonfigurować, by nie irytował użytkowników

Chatbot do generowania leadów: Jak go skonfigurować, by nie irytował użytkowników

Widzieliście to wszyscy. Wchodzicie na stronę, a po dwóch sekundach wyskakuje okienko: „Cześć! Zostaw nam swój email!”. Zamykacie je bez zastanowienia. Taki chatbot do generowania leadów miał…

Dowiedz się więcej
Dlaczego zrezygnowałem z konsultingu i postawiłem na wykonawstwo

Dlaczego zrezygnowałem z konsultingu i postawiłem na wykonawstwo

Konsulting i interim management były moją główną działalnością przez niemal dekadę. Pomagałem właścicielom i zarządom rozwijać firmy w branżach od modernizacji szpitali, przez hotele, po start-upy technologiczne….

Dowiedz się więcej
AI w marketingu i sprzedaży: gdzie pomnaża efekty, a gdzie zabiera czas

AI w marketingu i sprzedaży: gdzie pomnaża efekty, a gdzie zabiera czas

Wiem jedno: AI nie jest magiczną różdżką. Albo mnoży produktywność twojego zespołu, albo zabiera mu czas na obsługiwanie narzędzi, które halucynują i niszczą reputację. Kluczowa różnica? Wiedza,…

Dowiedz się więcej
Employee Generated Content: Dlaczego treści tworzone przez pracowników zdominują marketing B2B

Employee Generated Content: Dlaczego treści tworzone przez pracowników zdominują marketing B2B

W tym artykule pokażę, dlaczego Employee Generated Content (EGC) nie jest chwilową modą, ale fundamentalną zmianą w sposobie, w jaki firmy B2B budują zaufanie i generują…

Dowiedz się więcej
Pre-sales a sprzedaż: Jak naprawdę wygląda dzień pracy pre-salesa przy projektach biznesowych

Pre-sales a sprzedaż: Jak naprawdę wygląda dzień pracy pre-salesa przy projektach biznesowych

Większość firm B2B myśli, że pre-sales to tylko „wstępna sprzedaż” – ciepłe dzwonienie, kwalifikacja leadów i przekazanie kontaktu handlowcom. Tymczasem, nic bardziej mylnego. Po latach…

Dowiedz się więcej

SPRAWDŹ NAJNOWSZĄ WIEDZĘ Dowiedz się o marketing automation B2B jeszcze więcej!

Jesteś gotowy,by pozyskać z nami nowych klientów dla Twojego biznesu B2B?

FAQ Najczęściej zadawane pytania

Bezpłatna konsultacja Porozmawiajmy o Twoim biznesie B2B

Rozwijaj swój biznes B2B z naszą pomocą! Skontaktuj się, by porozmawiać o możliwościach automatyzacji marketingu w Twojej firmie.

Napisz do nas Flowmore

Napisz do nas!

"*" oznacza pola wymagane

1
2
3
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.