Elektromobilna rewolucja ebiker.pl – case study

Marketing automation

Dzisiejszy, mocno konkurencyjny rynek stawia przed przedsiębiorcami nowe wyzwania. Firma, która chce skutecznie docierać do wielu potencjalnych klientów i z łatwością realizować cele biznesowe, musi być obecna w wielu kanałach sprzedaży. Ekspansja na rynku e-commerce to niełatwe zadanie, o czym przekonał się nasz klient Ebiker – firma zajmująca się sprzedażą zestawów z napędami RAPID do konwersji rowerów na elektryki. Jej celem było postawienie nowego, pośredniego kanału sprzedaży przez sklepy i serwisy rowerowe za pomocą marki rapidebike.com. Dodatkową misją było wzmocnienie kanału pośredniego, by ten stanowił drugą stabilną odnogę biznesu jeszcze w tym roku. Według Flowmore rozwiązaniem, umożliwiającym realizację celów biznesowych marki ebiker.pl, było wdrożenie zaawansowanego systemu marketing automation SharpSpring. Jak przebiega nasza współpraca z E-Biker.pl? Co udało nam się osiągnąć do tej pory? 

Wielokanałowa sprzedaż i zautomatyzowany marketing z Sharpspring

Firma Ebiker potrzebowała rozwiązania kompleksowego, które pozwoli jej rozwinąć sprzedaż i zapewni stabilną pozycję na rynku. Wdrożenie systemu marketing automation wydawało się najlepszym rozwiązaniem. Automatyzacja procesów marketingowo-sprzedażowych umożliwia bowiem ciągły rozwój i osiąganie mierzalnych rezultatów w postaci wzrostu sprzedaży. Samodzielne wdrożenie systemu marketing automation jest trudne, kosztowne i w zdecydowanej większości przypadków kończy się niepowodzeniem. Naszą misją było przeprowadzić zespół Ebiker przez cały proces i pomóc im wypełnić wyznaczone cele biznesowe. 

Nasze doświadczenie i wiedza w dziedzinie marketingu pozwoliły nam błyskawicznie uruchomić nowy kanał sprzedaży i pozyskać pierwszych klientów. Kompleksowo wdrożyliśmy system SharpSpring w zaledwie 5 tygodni i zbudowaliśmy bazę ponad 100 sklepów i serwisów, które biorą udział w programie zautomatyzowanej certyfikacji. Pierwsze sklepy przeszły proces certyfikacji, a tempo zakupów rośnie z tygodnia na tydzień.

Rapid Ebike

Największym wyzwaniem okazała się integracja systemu marketing automation z e-commerce, czyli połączenie sklepu postawionego na Idesell z SharpSpring. Naszą odpowiedzią na napotkany problem było wykorzystanie Baselinkera. Jeśli plan się nie powiedzie, zamierzamy połączyć systemy w ramach customowej integracji.

Drugą problematyczną kwestią była integracja narzędzi do kontaktu przez telefon. Próbowaliśmy zintegrować Zappier z Aircall, a następnie z CloudTalk, jednak obie próby zakończyły się niepowodzeniem. Obecnie jesteśmy na dobrej drodze – wygląda na to, że wygra Simplii, co pozwoli nam jeszcze bardziej obniżyć koszty.

Dążymy do doskonałości

Tym, z czego jesteśmy szczególnie zadowoleni, jest tempo wdrożeń. Jak już wspomnieliśmy, udało nam się przeprowadzić pełne wdrożenie systemu SharpSpring w zaledwie 5 tygodni. Szybko pozyskaliśmy pierwszych odbiorców i pierwsze zakupy. 

Na uwagę zasługuje również stworzenie programu szkoleń certyfikujących. Przygotowaliśmy automatyczny proces szkolenia i certyfikacji partnerów sprzedażowych, składający się z kilku kroków. 

Wiedza i doświadczenie naszych ekspertów pozwoliły nam skutecznie wykorzystać odpowiednie narzędzia marketingowe, by wspomóc markę Ebiker w realizacji założonych celów biznesowych. 

Zarezerwuj darmową konsultację

Umów się teraz

Podziel się artykułem z innymi

Facebook
LinkedIn
Scroll to Top