Dążenie do poprawy konwersji z marką Delante – case study

Delante

Marketing automation wspiera biznes na wielu płaszczyznach. Celem wdrożenia oprogramowania w firmie Delante była poprawa konwersji z ruchu przychodzącego oraz z posiadanej bazy klientów. Podjęliśmy się tego wyzwania! Co udało nam się zrobić do tej pory?

Delante – zespół specjalistów w obszarze pozycjonowania szerokiego i marketingu efektywnościowego

Marka Delante od 2014 roku rozwija skrzydła na polskim rynku marketingu internetowego. Jej specjalizacją jest pozycjonowanie, inaczej SEO. Firma oferuje pozycjonowanie e-commerce, zagraniczne, techniczne oraz link building. Zespół Delante wspiera przedsiębiorców w ekspansji na nowe rynki, prowadzi kompleksowe audyty i tworzy indywidualne dopasowane strategie SEO.

Drugim obszarem działalności Delante jest marketing efektywnościowy (SEM), czyli Google Ads, Google Remarketing, Google Zakupy i Facebook Ads. Ideą Delante jest wspieranie klientów w realizacji celów biznesowych związanych ze zwiększeniem sprzedaży, widoczności i aktywności. 

Firma działa zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym. Aby w pełni wykorzystać swój potencjał i generować największe zyski, chce dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, skutecznie przekształcać nowe kontakty w wartościowe leady i efektywnie pracować z posiadaną bazą klientów. Najlepszym sposobem realizacji owych celów było wdrożenie systemu marketing automation. I tu zaczyna się nasza rola. Wspólnie z Delante założyliśmy dwa cele wprowadzenia oprogramowania do automatyzacji: poprawa konwersji na pracy z posiadaną bazą klientów (która jest bardzo duża) oraz poprawa konwersji z ruchu przychodzącego na leady. 

Delante - SEO
Strona www.delante.pl

Wdrożenie SharpSpring – przepis na rozwój 

System SharpSpring miał być odpowiedzią na oczekiwania firmy Delante. Chcieliśmy szybko, a przy tym kompleksowo i dokładnie, wdrożyć pierwsze rozwiązania związane z automatyzacją. Udało nam się to już na początku roku. Proces trwał około 5 tygodni. W tym czasie przenieśliśmy do SharpSpring wszystkie wiadomości, szablony i automatyzacje. Rozpoczęliśmy pracę z bazą klientów – a w tym komunikację i trackowanie zaangażowania. Ponadto zintegrowaliśmy wszystko z Pipedrivem. 

Największym wyzwaniem okazało się przeniesienie wszystkiego 1:1 z dotychczas wykorzystywanych systemów do SharpSpring. Delante wykorzystało wiele szablonów i ścieżek. Musieliśmy poznać wiele przeszkód, głównie czysto technicznych, by precyzyjnie wypełnić to zadanie. 

W realizacji założonych celów nie pomagała wysoka intensywność prac. Współpraca z Delante okazała się 3-4x bardziej dynamiczna i intensywna niż nasze pozostałe projekty. Musieliśmy wznieść się na wyżyny naszych możliwości, by sprostać wysokim ambicjom zespołu.

Chociaż przed nami jeszcze mnóstwo pracy, to pierwsze efekty skutecznie motywują nas do działania. Widzimy ogromny potencjał i wiele szans, których nie zawahamy się wykorzystać. Naszą misją jest sprostać wysokim wymaganiom specjalistów z Delante i pomóc firmie wznieść się jeszcze wyżej w branży usług SEO i SEM.

Zarezerwuj darmową konsultację

Umów się teraz

Podziel się artykułem z innymi

Facebook
LinkedIn
Scroll to Top