BLOG AUTOMATION & MORE Zanurz się w świecie nowoczesnego marketingu B2B

Dzielimy się z Tobą ekspercką wiedzą o automatyzacji marketingu z kraju i ze świata! Zależy nam, by dotarła do Ciebie solidna porcja merytoryki, inspiracji oraz wsparcia.

Wykorzystanie danych i personalizacja w B2B – jak robić to skutecznie?

Wykorzystanie danych i personalizacja w B2B – jak robić to skutecznie?

Współczesny marketing B2B nie istnieje bez danych. Gromadzimy je w CRM-ach, analizujemy w systemach marketing automation i staramy się wykorzystać je do personalizacji komunikacji. Wykorzystanie danych i personalizacja w B2B…

Dowiedz się więcej
Uzdatnianie i uzupełnianie danych w bazie B2B – jak skutecznie wzbogacić informacje o klientach?

Uzdatnianie i uzupełnianie danych w bazie B2B – jak skutecznie wzbogacić informacje o klientach?

Czy Twoja baza danych kontaktowych B2B jest kompletna i aktualna? Czyste, dobrze uzupełnione dane to podstawa skutecznej sprzedaży i marketingu. W artykule wyjaśniamy, czym jest…

Dowiedz się więcej
Jak zaprojektować prospecting na LinkedIn: od strategii do skutecznych wyników

Jak zaprojektować prospecting na LinkedIn: od strategii do skutecznych wyników

Zmieniające się zachowania klientów biznesowych na rynku B2B pokazują, że wielu decydentów nie odpowiada na tradycyjne cold calling i cold mailing, co potwierdza potrzebę prowadzenie działań…

Dowiedz się więcej
Jak software house’y mogą wygrywać w 2025 roku?

Jak software house’y mogą wygrywać w 2025 roku?

Branża software house’owa przechodzi dynamiczne zmiany, które wymagają od firm dostosowania strategii sprzedaży i marketingu. W świecie, gdzie sztuczna inteligencja redefiniuje sposoby tworzenia…

Dowiedz się więcej
Jakie pytania zadać przed podpisaniem umowy automatyzacji marketingu?

Jakie pytania zadać przed podpisaniem umowy automatyzacji marketingu?

Wybór dostawcy usługi automatyzacji marketingu to poważna decyzja – zwykle wiąże firmę z narzędziem i partnerem na dłuższy czas. Przed podpisaniem umowy automatyzacji marketingu warto…

Dowiedz się więcej
Automatyzacja marketingu krok po kroku: jak przygotować firmę na zmiany?

Automatyzacja marketingu krok po kroku: jak przygotować firmę na zmiany?

Wdrożenie systemu marketing automation może wydawać się skomplikowane, zwłaszcza gdy firma robi to po raz pierwszy. Jednak nie taki diabeł straszny, jak go malują –…

Dowiedz się więcej
Automatyzacja marketingu w czasach kryzysu: szansa czy zbędny koszt?

Automatyzacja marketingu w czasach kryzysu: szansa czy zbędny koszt?

Automatyzacja marketingu w czasach kryzysu budzi wśród decydentów naturalne pytanie: czy to konieczna inwestycja, czy raczej koszt, który należy ograniczyć? W okresach spowolnienia gospodarczego wiele firm…

Dowiedz się więcej
Higiena danych w B2B – fundament skutecznych działań marketingowo-sprzedażowych

Higiena danych w B2B – fundament skutecznych działań marketingowo-sprzedażowych

Dane kontaktowe to paliwo dla każdej strategii marketingowej i sprzedażowej. Jednak w wielu firmach baza klientów bardziej przypomina ser szwajcarski – pełen luk,…

Dowiedz się więcej
Dlaczego start-upy technologiczne i software house’y mają problem ze sprzedażą?

Dlaczego start-upy technologiczne i software house’y mają problem ze sprzedażą?

Start-upy technologiczne i software house’y nierzadko oczekują szybkich efektów w sprzedaży, często pomijając kluczowe fundamenty skutecznej strategii biznesowej. W branży B2B, gdzie decyzje…

Dowiedz się więcej

SPRAWDŹ NAJNOWSZĄ WIEDZĘ Dowiedz się o marketing automation B2B jeszcze więcej!

Jesteś gotowy,by pozyskać z nami nowych klientów dla Twojego biznesu B2B?

FAQ Najczęściej zadawane pytania

Bezpłatna konsultacja Porozmawiajmy o Twoim biznesie B2B

Rozwijaj swój biznes B2B z naszą pomocą! Skontaktuj się, by porozmawiać o możliwościach automatyzacji marketingu w Twojej firmie.

Napisz do nas Flowmore

Napisz do nas!

"*" oznacza pola wymagane

1
2
3