ZDOBYWAJ WIEDZĘ, OSIĄGAJ SUKCES Otwieramy drzwi do nowoczesnego marketingu i sprzedaży B2B

Stworzyliśmy miejsce dla tych, którzy chcą wiedzieć jeszcze więcej o marketingu i sprzedaży B2B. Dzielimy się własną praktyką i sprawdzoną wiedzą ekspertów ze świata. Przeczytaj, pobierz, obejrzyj – stań się ekspertem od B2B.

CASE STUDIES FLOWMORE Poznaj rezultaty naszej pracy dla firm z branży B2B

Jak Energetyczny Projekt zdobył leady i podpisał 13 umów na domy

Jak Energetyczny Projekt zdobył leady i podpisał 13 umów na domy

Dzięki współpracy z Flowmore Energetyczny Projekt poprawiło efektywność komunikacji, zaangażowanie klientów oraz organizację pracy swojego zespołu. W efekcie firma zdobyła jakościowe leady i podpisała…

Poznaj całą historię
Jak klient z branży SCADA otworzył drzwi do przemysłu globalnego

Jak klient z branży SCADA otworzył drzwi do przemysłu globalnego

Klient z branży SCADA chciał wejść w dialog z dużymi graczami przemysłowymi, ale brakowało mu zasobów i procesu. Dzięki działaniom Flowmore powstał lejek, który otworzył drzwi do rozmów…

Poznaj całą historię
Jak firma IT dla MedTech wykorzystała rynek o wysokim potencjale
IT dla MedTech

Jak firma IT dla MedTech wykorzystała rynek o wysokim potencjale

Dzięki silnej ofercie, ale bez doświadczenia w sprzedaży outbound, firma IT z sektora MedTech potrzebowała wsparcia w analizie rynku i zbudowaniu lejka. Współpraca z Flowmore pozwoliła szybko…

Poznaj całą historię

WIDEOPORADY DLA B2B Zobacz nasze webinary o automatyzacji marketingu w branży B2B

26 listopada 2025

NAJBLIŻSZY WEBINAR Rola contentu w strategii Go-To-Market, która generuje leady B2B

Pozyskanie klienta B2B – analiza prawdziwych case’ów

Ekspansja B2B: jak zbudować przewidywalny pipeline sprzedaży na rynkach zagranicznych

Nowy go to market w B2B kompleksowa ekspansja która naprawdę działa

BLOG AUTOMATION & MORE Zanurz się w świecie nowoczesnego marketingu B2B

Budżet marketingowy B2B: ile wydawać i na co, żeby faktycznie rosnąć

Budżet marketingowy B2B: ile wydawać i na co, żeby faktycznie rosnąć

Budżet marketingowy B2B przypomina walkę z niewidzialnym przeciwnikiem. Z jednej strony zarząd pyta „ile?”, z drugiej marketing odpowiada „potrzebujemy więcej”, a finansowy kontroler patrzy…

Dowiedz się więcej
Follow-up w przedsprzedaży: jak ponawiać kontakt bez stalkowania klienta

Follow-up w przedsprzedaży: jak ponawiać kontakt bez stalkowania klienta

Ten artykuł pokazuje, jak skutecznie prowadzić follow-up w przedsprzedaży, nie brzmiąc desperacko, robotycznie ani denerwująco. Znajdziesz tu konkretne typy wiadomości, harmonogram kontaktów i ton,…

Dowiedz się więcej
Od eksperta do lidera opinii: Systematyczne budowanie marki osobistej B2B, która sprzedaje

Od eksperta do lidera opinii: Systematyczne budowanie marki osobistej B2B, która sprzedaje

Siedzisz nad kolejnym postem na LinkedIn, wierząc, że to skuteczne budowanie marki osobistej B2B. Zastanawiasz się „o czym by tu napisać”. W końcu wrzucasz coś o trendach w branży, dostaniesz…

Dowiedz się więcej
marketingu i sprzedaży B2B

DARMOWE E-BOOKI Poradniki o marketingu i sprzedaży w B2B

Jesteś gotowy,by pozyskać z nami nowych klientów dla Twojego biznesu B2B?

FAQ Najczęściej zadawane pytania

Bezpłatna konsultacja Porozmawiajmy o Twoim biznesie B2B

Rozwijaj swój biznes B2B z naszą pomocą! Skontaktuj się, by porozmawiać o możliwościach automatyzacji marketingu w Twojej firmie.

Napisz do nas Flowmore

Napisz do nas!

"*" oznacza pola wymagane

1
2
3
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.