ZDOBYWAJ WIEDZĘ, OSIĄGAJ SUKCES Otwieramy drzwi do nowoczesnego marketingu i sprzedaży B2B

Stworzyliśmy miejsce dla tych, którzy chcą wiedzieć jeszcze więcej o marketingu i sprzedaży B2B. Dzielimy się własną praktyką i sprawdzoną wiedzą ekspertów ze świata. Przeczytaj, pobierz, obejrzyj – stań się ekspertem od B2B.

CASE STUDIES FLOWMORE Poznaj rezultaty naszej pracy dla firm z branży B2B

Jak Energetyczny Projekt zdobył leady i podpisał 13 umów na domy

Jak Energetyczny Projekt zdobył leady i podpisał 13 umów na domy

Dzięki współpracy z Flowmore Energetyczny Projekt poprawiło efektywność komunikacji, zaangażowanie klientów oraz organizację pracy swojego zespołu. W efekcie firma zdobyła jakościowe leady i podpisała…

Poznaj całą historię
Jak klient z branży SCADA otworzył drzwi do przemysłu globalnego

Jak klient z branży SCADA otworzył drzwi do przemysłu globalnego

Klient z branży SCADA chciał wejść w dialog z dużymi graczami przemysłowymi, ale brakowało mu zasobów i procesu. Dzięki działaniom Flowmore powstał lejek, który otworzył drzwi do rozmów…

Poznaj całą historię
Jak firma IT dla MedTech wykorzystała rynek o wysokim potencjale
IT dla MedTech

Jak firma IT dla MedTech wykorzystała rynek o wysokim potencjale

Dzięki silnej ofercie, ale bez doświadczenia w sprzedaży outbound, firma IT z sektora MedTech potrzebowała wsparcia w analizie rynku i zbudowaniu lejka. Współpraca z Flowmore pozwoliła szybko…

Poznaj całą historię

WIDEOPORADY DLA B2B Zobacz nasze webinary o automatyzacji marketingu w branży B2B

26 listopada 2025

NAJBLIŻSZY WEBINAR Rola contentu w strategii Go-To-Market, która generuje leady B2B

Pozyskanie klienta B2B – analiza prawdziwych case’ów

Ekspansja B2B: jak zbudować przewidywalny pipeline sprzedaży na rynkach zagranicznych

Nowy go to market w B2B kompleksowa ekspansja która naprawdę działa

BLOG AUTOMATION & MORE Zanurz się w świecie nowoczesnego marketingu B2B

AI w marketingu i sprzedaży: gdzie pomnaża efekty, a gdzie zabiera czas

AI w marketingu i sprzedaży: gdzie pomnaża efekty, a gdzie zabiera czas

Wiem jedno: AI nie jest magiczną różdżką. Albo mnoży produktywność twojego zespołu, albo zabiera mu czas na obsługiwanie narzędzi, które halucynują i niszczą reputację. Kluczowa różnica? Wiedza,…

Dowiedz się więcej
Employee Generated Content: Dlaczego treści tworzone przez pracowników zdominują marketing B2B

Employee Generated Content: Dlaczego treści tworzone przez pracowników zdominują marketing B2B

W tym artykule pokażę, dlaczego Employee Generated Content (EGC) nie jest chwilową modą, ale fundamentalną zmianą w sposobie, w jaki firmy B2B budują zaufanie i generują…

Dowiedz się więcej
Pre-sales a sprzedaż: Jak naprawdę wygląda dzień pracy pre-salesa przy projektach biznesowych

Pre-sales a sprzedaż: Jak naprawdę wygląda dzień pracy pre-salesa przy projektach biznesowych

Większość firm B2B myśli, że pre-sales to tylko „wstępna sprzedaż” – ciepłe dzwonienie, kwalifikacja leadów i przekazanie kontaktu handlowcom. Tymczasem, nic bardziej mylnego. Po latach…

Dowiedz się więcej
marketingu i sprzedaży B2B

DARMOWE E-BOOKI Poradniki o marketingu i sprzedaży w B2B

Jesteś gotowy,by pozyskać z nami nowych klientów dla Twojego biznesu B2B?

FAQ Najczęściej zadawane pytania

Bezpłatna konsultacja Porozmawiajmy o Twoim biznesie B2B

Rozwijaj swój biznes B2B z naszą pomocą! Skontaktuj się, by porozmawiać o możliwościach automatyzacji marketingu w Twojej firmie.

Napisz do nas Flowmore

Napisz do nas!

"*" oznacza pola wymagane

1
2
3
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.