Jak zabudżetować marketing i sprzedaż w B2B na 2025? Poznaj realne wskaźniki i dobre praktyki

Dołącz do nadchodzącego webinaru i przygotuj swój biznes B2B na rekordową sprzedaż w 2025 roku! Podczas spotkania 25 września (środa) dowiesz się, na jakie działania marketingowo-sprzedażowe postawić oraz jak je zabudżetować, by odnieść sukces w kolejnym roku. Zapisz się teraz! 👇

Wypełnij formularz poniżej

Zgoda

Na spotkaniu powiemy:

  • jakie wskaźniki powinieneś uwzględnić planując działania marketingowe w B2B;
  • jakie były skuteczności działań marketingowych w 2024 roku i co założyć na rok 2025;
  • w jaki sposób dane z automatyzacji marketingu wspierają planowanie budżetu i personalizację działań;
  • jak obliczyć, np. liczbę wysyłek i interakcji, potrzebnych do pozyskania określonej liczby leadów marketingowych i sprzedażowych;
  • poznasz najlepsze praktyki dotyczące budżetowania na konkretnym przykładzie.

Po zakończeniu live’a:

  • odbierzesz nagranie webinaru po transmisji;
  • otrzymasz szablon budżetowania automatyzacji marketingu ze wskazówkami!

Nasi eksperci udzielą również odpowiedzi na pytania zadane podczas sesji Q&A.

Nie przegap tego wydarzenia. To 90 minut praktycznej wiedzy i przykładów.

Udział w webinarze jest darmowy. Zapraszamy!

Prelegenci:

Scroll to Top