Dobry content musi wnosić realną wartość, być tworzony regularnie i pozwalać Ci segmentować odbiorców na podstawie tego, jakie treści konsumują.
KOMPLETNY SYSTEM, PRZEWIDYWALNA SPRZEDAŻ Zbuduj spójny model Go-To-Market B2B, który zadziała na każdym rynku
Stworzyliśmy kompletny model Go-To-Market (GTM), który łączy generowanie wartościowego contentu, automatyzację marketingu, proaktywny pre-sales i skuteczną egzekucję sprzedaży. Przestań gasić pożary i zacznij budować przewidywalny lejek.

W firmach B2B marketing i sprzedaż rzadko tworzą spójny system. Nasz model Go-To-Market łączy je w jeden mechanizm oparty na czterech filarach: contencie, dystrybucji, pre-sales i sprzedaży.
ZDOBYLIŚMY ZAUFANIE KLIENTÓW Z WIELU BRANŻ
FILARY NASZEGO MODELU GO-TO-MARKET Cztery elementy skutecznego systemu B2B
Nasz sprawdzony model oparty jest na filarach, które wzajemnie na siebie pracują. Zaczynając od wartościowego Contentu, przez jego dystrybucję i Pre-Sales kwalifikujący szanse, aż po Sales Executive. Każdy z tych elementów jest kluczowy, by systematycznie i przewidywalnie budować lejek sprzedażowy B2B.
1
Content
Fundament Twojej ekspertyzy
Obecnie, gdy AI zalewa rynek generycznymi treściami, Twoją jedyną przewagą jest unikatowa wartość i autentyczność. Rola contentu to strategiczne budowanie świadomości problemów i rozwiązań oraz ugruntowanie Twojej reputacji jako eksperta

2
Dystrybucja
Inteligentne docieranie do decydentów
Najlepszy content nie zadziała, jeśli nie dotrze do właściwych osób. Skuteczna dystrybucja to przemyślany proces oparty na budowaniu precyzyjnej bazy konkretnych decydentów w Twojej grupie docelowej.

Prowadzimy spójne, wysoce spersonalizowane kampanie, które nie tylko dostarczają wartość, ale przede wszystkim zbierają sygnały marketingowe (MQL). Dzięki temu wiemy, na jakim etapie procesu zakupowego się znajduje.
3
Pre-Sales
Kwalifikacja i budowanie relacji
To brakujące ogniwo w B2B i klucz do produktywności. Zespół Pre-Sales nie sprzedaje. Jego rolą jest proaktywny kontakt z „ciepłymi” leadami, prowadzenie jakościowych rozmów w celu poznania realnych problemów i potrzeb oraz kwalifikacja szans sprzedażowych.

Dzięki Pre-Sales Twój najdroższy zasób – handlowiec – pracuje tylko nad leadami o najwyższym potencjale, drastycznie zwiększając swoją produktywność.
4
Sales Executive
Ekspertyza i domykanie sprzedaży
Account Executive (Handlowiec), nie musi już sam kwalifikować leadów – robi to za niego Pre-Sales. Dzięki temu może skupić się na domykaniu sprzedaży. Dba o wysoką jakość obsługi i potrafi elastycznie dopasować się do klienta.

Flowmore nie „outsourcuje” handlowców. Nasz model (Content, Dystrybucja, Pre-Sales) jest stworzony, aby Twoi obecni i przyszli Sales Executives byli maksymalnie skuteczni i pracowali tylko nad wartościowymi szansami.
FAQ Najważniejsze pytania o Go-To-Market w B2B
Kompletny model GTM (Content, Dystrybucja, Pre-Sales) bez kosztu samego handlowca to wydatek rzędu 20-30 tys. zł miesięcznie. Szacowany koszt pozyskania jednego klienta (CAC) w dojrzałym modelu B2B waha się od 50 do 100 tys. zł.
W modelu wspieranym przez Pre-Sales, pierwsze realne leady sprzedażowe (SQL) w lejku handlowców pojawiają się już w pierwszym kwartale (nawet w 2-3 miesiącu). W modelu opartym wyłącznie na marketingu (inbound) ten czas wydłuża się do 3-6 miesięcy.
Zdecydowanie wygenerowanie spójnej bazy „ciepłych leadów” i sygnałów rynkowych. Wymaga to jednoczesnej integracji wielu skomplikowanych elementów: tworzenia wartościowego kontentu, budowania baz decydentów, personalizacji kampanii i wdrożenia odpowiednich narzędzi.
Minimalnym, skutecznym działaniem (MVP) jest uruchomienie procesu Pre-Sales. Opierając się na wzbogaconych bazach i sygnałach rynkowych (nawet bez własnego marketingu), można w ciągu kilku tygodni zacząć generować leady i zbierać bezcenną informację zwrotną z rynku.
Zdecydowanie warto outsourcować elementy skomplikowane i techniczne: produkcję contentu , dystrybucję i automatyzację oraz proces Pre-Sales. Nigdy nie wolno outsourcować roli Sales Executiva – handlowiec, który domyka transakcje, musi być kluczową częścią Twojego zespołu.
UMÓW BEZPŁATNĄ KONSULTACJĘ Zbuduj swój kompletny model GTM z Flowmore
Nie musisz budować wszystkiego od zera i uczyć się na własnych błędach. We Flowmore dostarczamy trzy kluczowe, zewnętrzne usługi, które tworzą spójny system Go-To-Market: Maszynę Contentową, Automatyzację Marketingu i Pre-Sales.
Możemy wdrożyć dla Ciebie cały, zintegrowany system lub zacząć od jednego, brakującego ogniwa, które da Ci najszybszy zwrot z inwestycji.

Porozmawiajmy bez zobowiązań
Wypełnij formularz, a nasz ekspert B2B skontaktuje się z Tobą jak najszybciej. Przeanalizujemy Twój obecny model i doradzimy, które działania przyniosą najwięcej korzyści.
"*" oznacza pola wymagane







