Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną serwisu flowmore.pl

Data wejścia w życie 12.11.2025.

§ 1. Postanowienia Ogólne

  1. Niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady korzystania z serwisu internetowego dostępnego pod adresem https://flowmore.pl/ (zwanego dalej „Serwisem”).
  2. Właścicielem i usługodawcą Serwisu jest Flowmore Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w ul. Dobrego Pasterza 21A/44, 31-416 Kraków, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA-ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem KRS: 0000854317, posiadająca numer NIP: 9452237389, REGON: 386740284, o kapitale zakładowym w wysokości 5000,00 ZŁ (zwana dalej „Usługodawcą”).
  3. Kontakt z Usługodawcą jest możliwy za pośrednictwem:
    • Poczty elektronicznej: kontakt@flowmore.pl
    • Formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie.
    • Poczty tradycyjnej na adres siedziby wskazany w ust. 2.
  4. Niniejszy Regulamin skierowany jest do wszystkich użytkowników Serwisu, przy czym głównymi odbiorcami usług są przedsiębiorcy (usługi B2B).

§ 2. Definicje

Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:

  1. Usługodawca – Flowmore Sp. z o.o. (dane zgodnie z § 1 ust. 2).
  2. Użytkownik – każda osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z Usług Elektronicznych dostępnych w Serwisie.
  3. Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://flowmore.pl/.
  4. Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika za pośrednictwem Serwisu, zgodnie z niniejszym Regulaminem.
  5. Polityka Prywatności – dokument określający zasady przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę, dostępny pod adresem https://flowmore.pl/polityka-prywatnosci/.
  6. Newsletter – Usługa Elektroniczna polegająca na przesyłaniu przez Usługodawcę na podany przez Użytkownika adres e-mail informacji handlowych i marketingowych.
  7. Formularz Kontaktowy – Usługa Elektroniczna umożliwiająca Użytkownikowi wysłanie zapytania do Usługodawcy.
  8. Webinar – Usługa Elektroniczna polegająca na umożliwieniu Użytkownikowi rejestracji i udziału w szkoleniu online (webinarze) prowadzonym przez Usługodawcę.
  9. Maszyna Contentowa – Usługa Elektroniczna umożliwiająca Użytkownikowi wysłanie zapytania do Usługodawcy w sprawie tejże usługi.

§ 3. Rodzaje i Zakres Usług Elektronicznych

  1. Usługodawca świadczy za pośrednictwem Serwisu następujące Usługi Elektroniczne:
    • Umożliwienie przeglądania treści publicznie dostępnych w Serwisie (artykuły, e-booki, case studies, wideo webinar, opisy usług).
    • Świadczenie usługi Formularza Kontaktowego.
    • Świadczenie usługi Newslettera.
    • Umożliwienie rejestracji na Webinar (za pośrednictwem platformy ClickMeeting, zgodnie z informacjami przy zapisie).
    • Świadczenie usługi Maszyny Contentowej.
  2. Wszystkie Usługi Elektroniczne świadczone w Serwisie są nieodpłatne.
  3. Do korzystania z usługi Webinar mogą mieć zastosowanie odrębne regulaminy dostawcy platformy webinarowej (ClickMeeting), z którymi Użytkownik powinien się zapoznać.

§ 4. Warunki Świadczenia Usług

  1. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca, są następujące:
    • Komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu.
    • Aktualna wersja przeglądarki internetowej (np. Chrome, Firefox, Safari, Edge) z włączoną obsługą plików Cookies i JavaScript.
    • Aktywne konto poczty elektronicznej (dla usług Newslettera, Formularza Kontaktowego, Webinaru, Formularza Maszyny Contentowej).
  2. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z prawem, dobrymi obyczajami oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu.
  3. Użytkownika obowiązuje bezwzględny zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym, wulgarnym, obraźliwym lub naruszającym dobra osobiste Usługodawcy lub osób trzecich.
  4. Użytkownik zobowiązany jest do podawania w formularzach danych zgodnych ze stanem faktycznym.

§ 5. Warunki Zawierania i Rozwiązywania Umów

  1. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na przeglądaniu treści Serwisu zostaje zawarta z chwilą wejścia Użytkownika na stronę Serwisu i ulega rozwiązaniu z chwilą opuszczenia przez niego Serwisu.
  2. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej Formularz Kontaktowy zostaje zawarta z chwilą wypełnienia i wysłania przez Użytkownika formularza. Umowa ta jest zawierana na czas określony i ulega rozwiązaniu z chwilą udzielenia odpowiedzi na zapytanie lub zakończenia korespondencji w danej sprawie.
  3. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej Newsletter zostaje zawarta na czas nieokreślony z chwilą potwierdzenia zapisu przez Użytkownika (np. poprzez kliknięcie w link aktywacyjny, jeśli stosowany jest system double opt-in) lub z chwilą wysłania formularza zapisu.
  4. Użytkownik może w każdej chwili rozwiązać umowę o świadczenie usługi Newslettera poprzez kliknięcie w link dezaktywacyjny (link „wypisz się”) znajdujący się w każdej wiadomości e-mail otrzymanej w ramach Newslettera.
  5. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej Rejestracja na Webinar zostaje zawarta na czas określony z chwilą wysłania formularza rejestracyjnego i ulega rozwiązaniu z chwilą zakończenia Webinaru lub rezygnacji Użytkownika z udziału przed jego rozpoczęciem.
  6. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej Maszyna Contactowa zostaje zawarta z chwilą wypełnienia i wysłania przez Użytkownika formularza. Umowa ta jest zawierana na czas określony i ulega rozwiązaniu z chwilą udzielenia odpowiedzi na zapytanie lub zakończenia korespondencji w danej sprawie.

§ 6. Postępowanie Reklamacyjne

  1. Wszelkie reklamacje związane z technicznym funkcjonowaniem Serwisu lub świadczeniem Usług Elektronicznych (np. błędy w działaniu formularzy, problem z zapisem na Newsletter) Użytkownik może składać:
    • W formie elektronicznej na adres e-mail: kontakt@flowmore.pl
  2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej:
    • Dane identyfikujące Użytkownika (np. adres e-mail użyty przy rejestracji).
    • Szczegółowy opis problemu i datę jego wystąpienia.
    • Żądanie Użytkownika (np. prośba o naprawę błędu).
  3. Usługodawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 (czternastu) dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana na adres e-mail Użytkownika podany w zgłoszeniu.

§ 7. Własność Intelektualna

  1. Wszystkie treści zamieszczone w Serwisie, w tym w szczególności artykuły, grafiki, logo, materiały wideo, nazwy usług (w tym „Flowmore Maszyna Contentowa”, “Flowmore Pre-Sales”, “Automatyzacja marketingu”), stanowią własność Usługodawcy i są chronione przepisami prawa autorskiego oraz innych przepisów dotyczących własności intelektualnej.
  2. Jakiekolwiek kopiowanie, powielanie, modyfikowanie lub rozpowszechnianie tych treści w całości lub w części bez uprzedniej, pisemnej zgody Usługodawcy jest zabronione.
  3. Użytkownik, korzystając z Serwisu, nie nabywa żadnych praw do treści w nim zawartych, poza prawem do zapoznawania się z nimi w ramach dozwolonego użytku osobistego.

§ 8. Odpowiedzialność Usługodawcy (Ważne dla B2B)

  1. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby Serwis funkcjonował w sposób ciągły i poprawny, jednak zastrzega sobie możliwość wystąpienia czasowych przerw w działaniu Serwisu (np. z powodu prac konserwacyjnych lub awarii).
  2. Treści publikowane w Serwisie (np. na blogu) mają charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny. Nie stanowią one wiążącej porady biznesowej, prawnej ani inwestycyjnej. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za decyzje podjęte przez Użytkownika na podstawie tych treści.
  3. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie, odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu rękojmi za wady Usług Elektronicznych świadczonych nieodpłatnie zostaje wyłączona.
  4. W stosunku do Użytkowników niebędących konsumentami (tj. w relacjach B2B), odpowiedzialność odszkodowawcza Usługodawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy o świadczenie Usług Elektronicznych jest ograniczona do szkód wyrządzonych z winy umyślnej.

§ 9. Ochrona Danych Osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Usługodawca.
  2. Usługodawca przetwarza dane osobowe Użytkowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).
  3. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych, w tym cele, podstawy prawne oraz prawa przysługujące Użytkownikom, zostały opisane w dokumencie Polityka Prywatności, dostępnym pod adresem: https://flowmore.pl/polityka-prywatnosci/.

§ 10. Postanowienia Końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn (np. zmiana przepisów prawa, zmiana funkcjonalności Serwisu).
  2. O zmianie Regulaminu Usługodawca poinformuje poprzez publikację nowej wersji dokumentu w Serwisie. W przypadku Użytkowników posiadających trwałe umowy (np. usługa Newslettera), zostaną oni poinformowani o zmianie drogą elektroniczną.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
  4. Wszelkie spory wynikające ze świadczenia Usług Elektronicznych na podstawie niniejszego Regulaminu, w przypadku gdy stroną jest Użytkownik niebędący konsumentem, będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Usługodawcy.
  5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 12.11.2025.