Historia sukcesu w pigułce

Współpraca z RAPID Ebikes obejmowała automatyzację procesu onboardingu nowych leadów, zwiększenie sprzedaży dzięki kampanii cold-email, wzbogacenie bazy leadów MQL (Marketing Qualified Lead);

W ciągu 3 miesięcy zostały osiągnięte następujące wyniki:

Prawie o 100 szans sprzedaży więcej

Znaczące ułatwienie i zmniejszenie czasu pracy handlowców

Zwiększenie klikalności i otwieralności maili

Firma RAPID Ebikes rozwija się dynamicznie i planuje wdrożenia nowych działań w kolejnych miesiącach.

O RAPID Ebikes

RAPID Ebikes to producent silników, baterii oraz podzespołów, niezbędnych do samodzielnej elektryfikacji tradycyjnych rowerów.

RAPID Ebike stworzony za pomocą zestawu Rapid wspomaga pracę mięśni rowerzysty lub w pełni zwalnia go z konieczności pedałowania. Marka jest obecna na polskim rynku od 2016 roku.

Flowmore to firma, która nie tylko zna się na swojej branży, ale również ma wspaniałą ekipę, która profesjonalnie i skutecznie pomaga w realizacji celów biznesówych swoich klientów.

Konrad Sierzputowski, Prezes Zarządu, RAPID EbikesKonrad Sierzputowski
Prezes Zarządu, RAPID Ebikes

Wyzwania

Stanęliśmy we Flowmore przed wieloma zadaniami, by zrealizować postawiony przed nami cel - zwiększenie wartościowych szans sprzedaży w firmie RAPID Ebikes. Jakie to były wyzwania?

  • Początek współpracy: Zautomatyzowanie procesu onboardingu nowych leadów - od momentu zapisu w formularzu i wyrażenia chęci współpracy, do momentu certyfikacji.
  • Wprowadzenie nowych rozwiązań marketing automation: Znalezienie alternatywy na zwiększenie sprzedaży, biorąc pod uwagę problem niekonwertujących reklam w Meta Ads.
  • Wzbogacenie: Analiza historii MQL-i na stronie WWW i wzbogacanie bazy o informację na temat ścieżki potencjalnego klienta.

Rezultaty

Za pomocą usługi automatyzacji marketingu Flowmore, RAPID Ebikes było w stanie w krótkim czasie usprawnić zarządzanie procesem onboardingu leadów i znacząco ulepszyć pracę handlowców.

W kampanii cold-mail uzyskaliśmy wysoką konwersję leadów z MQL (Marketing Qualified Lead) na szanse sprzedaży SQL (Sales Accepted Lead). Dzięki wprowadzeniu tej automatyzacji, RAPID Ebikes odnotował dużo więcej szans sprzedaży w porównaniu do okresu sprzed automatyzacji (prawie o 100!).

Obecnie, wspólnie z RAPID Ebikes, oczekujemy na dalsze rezultaty.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak wyglądał przebieg wdrożenia konkretnych rozwiązań, takich jak: automatyzacja onboardingu leadów, kampania cold-email, czy ulepszenie bazy MQL - zapoznaj się z naszym materiałem poniżej 👇