Historia sukcesu w pigułce
W ciągu 6 miesięcy zrealizowaliśmy ze Studio201 trzy projekty, w których osiągnęliśmy następujące wyniki:
Wysłanych wiadomości: mailowych - 5240, na LinkedIn - 2500
Cold-email
open rate 30%
Umówienie 5 spotkań z potencjalnymi klientami
Podpisanie 2 umów na nowe projekty
O Studio201 Software House
Studio201 to poznański Software house, którego nazwa nawiązuje do kodu statusu HTTP 201 - „Utworzono”. Oznacza to coś więcej, niż tylko liczby - symbolizuje proces twórczy, który jest w sercu działalności marki.
Firma specjalizuje się w pisaniu produktów od systemów CRM, przez aplikacje webowe do rezerwacji, aż po aplikacje mobilne dla urządzeń medycznych i platformy edukacyjne.
Na początku byłem sceptycznie nastawiony, myśląc, że Flowmore ogranicza się do cold mailingu. Jednak przekonałem się, że ich strategia to coś więcej. Zbudowanie spersonalizowanej bazy danych, selekcja i pierwszy kontakt przez kanały takie jak mailing czy LinkedIn okazały się być początkiem efektywnego procesu. Do procesu przystępujemy dopiero w momencie wykazania zainteresowania przez partnera biznesowego.
Adam Olejnik
Co-Founder Studio201
Wyzwania
Podjęliśmy się we Flowmore wielu zadań, by zrealizować postawiony przed nami cel - zdobycie dwóch nowych umów w ciągu pierwszych sześciu miesięcy współpracy, co z powodzeniem osiągnęliśmy. Sukces ten skłonił Studio201 do postawienia kolejnego celu - umawiania co najmniej dwóch obiecujących rozmów biznesowych każdego miesiąca. W związku z tym przed jakimi wyzwaniami stanęliśmy?
- Nawiązanie kontaktów z potencjalnymi partnerami biznesowymi: Głównym wyzwaniem było nawiązanie kontaktów z potencjalnymi partnerami biznesowymi, którzy byli zainteresowani inwestycjami w digitalizację swoich procesów - zarówno sprzedażowych, jak i zarządzania organizacją, czy też w rozwój własnych produktów zgodnie z ich wizją.
- Firma Studio201 poszukiwała firm, które chciały wykorzystać nowoczesne technologie do optymalizacji swojej działalności i poszerzenia swoich możliwości na rynku.
Rezultaty
Za pomocą usługi automatyzacji marketingu Flowmore, firma Studio201 odnotowała w krótkim czasie wartościowe szanse sprzedaży i podpisała dwie umowy na nowe projekty.
- Zrealizowaliśmy wdrożenie do automatyzacji oraz przeprowadziliśmy 3 projekty w zaledwie 6 miesięcy;
- Wysłaliśmy 5240 wiadomości mailowych i 2500 na LinkedIn;
- Zwiększyliśmy klikalność i otwieralność maili (open rate 30%);
- Dzięki kampaniom Studio201 umówiło 5 spotkań ofertowych;
- W efekcie nasz klient podpisał już 2 umowy na nowe projekty, a z resztą klientów - trwają nadal owocne rozmowy o współpracę.
Obecnie, wspólnie ze Studio201 oczekujemy na dalsze rezultaty i jeszcze lepsze wyniki w marketingu oraz sprzedaży.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak wyglądał przebieg wdrożenia konkretnych rozwiązań, tj.: prospecting LinkedIn, kampania cold-email, formularz na stronie WWW - zapoznaj się z naszym materiałem poniżej 👇