Wyzwanie

Zespół handlowy nie miał kompetencji i narzędzi do prowadzenia działań outbound ani strategii rozpoznawania realnego potencjału klientów. Rynek wyglądał obiecująco, ale firma nie miała uporządkowanego lejka. Kontakty były przypadkowe, a procesy kończyły się na prezentacjach, nie na decyzjach.

Rozwiązanie

Flowmore Pre-sales to usługa, w której doświadczony handlowiec B2B prowadzi rozmowy z Twoimi potencjalnymi klientami, umawia spotkania i dostarcza konkretne dane z rynku – bez angażowania Twojego zespołu i bez potrzeby budowania działu sprzedaży na zewnątrz.

Podejście Flowmore

  • zmapowaliśmy rynek i przeanalizowaliśmy potencjał kontaktów;
  • oszacowaliśmy: 65% kontaktów – potencjał średnio- i długoterminowy, 15% – krótkoterminowy;
  • 5% kontaktów umówionych na spotkania;
  • 20% kontaktów zakwalifikowano jako bez potencjału;
  • opracowaliśmy dedykowane komunikaty do decydentów;
  • lejek objął marki takie jak: Skanska, Shell, Black&Decker, RedBull, Pepsico, Jysk, Phillips, RohligSuus, Wedel, Orange.

Flowmore Pre-sales pomogło nam nie tylko zdobyć spotkania, ale przede wszystkim zrozumieć, jak wygląda realne zapotrzebowanie w nowym segmencie. Dzięki temu nie zmarnowaliśmy miesięcy na ślepe działania.

Efekt

Dzięki analizie i przygotowaniu procesu powstał pierwszy stabilny lejek sprzedażowy, który otworzył drogę do rozmów z globalnymi markami. Firma zyskała realne dane o potencjale kontaktów i fundament pod dalsze działania prospectingowe.

Wnioski

Zamiast wielu przypadkowych rozmów – pre-sales wygenerował kilka jakościowych kontaktów. Ostra kwalifikacja kontaktów pozwoliła zaoszczędzić czas specjaliście account executive i skupić się na rozmowach, które faktycznie mogły przynieść rezultat. Proces Flowmore zbudował stabilny lejek, który klient może rozwijać samodzielnie również po zakończeniu współpracy.

Chcesz skutecznie docierać do klientów na nowych rynkach?

rozmowy z globalnymi markami B2B Flowmore Pre-sales