Historia sukcesu w pigułce

W ciągu 10 miesięcy zrealizowaliśmy projekty, w których osiągnęliśmy następujące wyniki:

156 000 wysłanych wiadomości: mailowych

Pozyskanie 20 000 nowych kontaktów w bazie

Zwiększenie klikalności i otwieralności maili (open rate 33.4%)

Stworzenie 7 kampanii na zagraniczne eventy branżowe

Pozyskanych blisko 500 MQL-i

O ITSG Global

ITSG Global to doświadczona firma technologiczna z 18-letnim doświadczeniem na rynku międzynarodowym. Jako wiodący polski dostawca rozwiązań IT, zbudowała silną pozycję na rynkach międzynarodowych. Firma specjalizuje się w tworzeniu dedykowanych zespołów programistycznych i w doradztwie technologicznym.

Główną domeną ITSG jest budowanie centrów IT dla klientów korporacyjnych. Na przestrzeni lat firma wielokrotnie udowodniła swoją skuteczność w tworzeniu i rozwijaniu zespołów programistycznych. Eksperci ITSG specjalizują się w technologiach Python, Java i .NET, a w ostatnich latach firma znacząco rozwinęła także kompetencje w obszarze AI generatywnej.

Dzięki współpracy z Flowmore mogliśmy usystematyzować nasz outreach. Wcześniej trudno było nam skupić się na tworzeniu wartościowych treści. Teraz, gdy wysyłka działa automatycznie, mamy na to znacznie więcej czasu i skupiamy się na domykaniu deali.

Andrzej Wodnicki
Managing Director, Board Member, ITSGAndrzej Wodnicki
Managing Director ITSG Global

Główne wyzwania

Podjęliśmy się we Flowmore wielu zadań, by zrealizować postawiony przed nami główny cel - zbudowanie pozycji eksperckiej na rynku, co z powodzeniem osiągnęliśmy. Przed jakimi jeszcze wyzwaniami stanęliśmy?

  • skuteczna identyfikacja odpowiednich wydarzeń branżowych;
  • pozyskanie jakościowych kontaktów;
  • konwersja MQL na SQL na rynku zagranicznym;
  • zwiększenie efektywności newslettera;
  • wzrost liczby MQL-i.

Osiągnięte rezultaty

Za pomocą usługi automatyzacji marketingu Flowmore, firma ITSG Global zwiększyła zasięg działań, dotarła do nowych szans sprzedażowych i wzmocniła swój wizerunek na rynku. Jakie jeszcze osiągnęliśmy sukcesy?

  • zrealizowaliśmy wdrożenie usługi i wybrane funkcjonalności automatyzacji w zaledwie 10 miesięcy;
  • postawiliśmy proces regularnych comiesięcznych wysyłek newsletterowych;
  • dostarczyliśmy do klienta miesięcznie najbardziej wartościowych (według ustalonych wytycznych) MQL-i w oparciu o scoring i aktywa marketingowe w celu konwersji ich na SQL-e;
  • rozbudowaliśmy bazę kontaktów do 20 tys. w oparciu o kluczowe branże i rynki dla klienta;
  • zwiększyliśmy zasięg działań marki na LinkedIn w oparciu o kluczowe dla klienta rynki;
  • postawiliśmy proces regularnych kampanii na eventy branżowe, które konwertowały na spotkania z decydentami.

Obecnie, wspólnie z firmą ITSG Global oczekujemy na dalsze rezultaty i jeszcze lepsze wyniki w kolejnych miesiącach.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak wyglądał przebieg wdrożenia konkretnych rozwiązań, np.: zautomatyzowane kampania eventowe cold-email, tworzenie wysokoeksperckiego contentu, rozbudowanie bazy kontaktów - zapoznaj się z naszym materiałem poniżej 👇