Historia sukcesu w pigułce
W ciągu 10 miesięcy zrealizowaliśmy projekty, w których osiągnęliśmy następujące wyniki:
156 000 wysłanych wiadomości: mailowych
Pozyskanie 20 000 nowych kontaktów w bazie
Zwiększenie klikalności i otwieralności maili (open rate 33.4%)
Stworzenie 7 kampanii na zagraniczne eventy branżowe
Pozyskanych blisko 500 MQL-i
O ITSG Global
ITSG Global to doświadczona firma technologiczna z 18-letnim doświadczeniem na rynku międzynarodowym. Jako wiodący polski dostawca rozwiązań IT, zbudowała silną pozycję na rynkach międzynarodowych. Firma specjalizuje się w tworzeniu dedykowanych zespołów programistycznych i w doradztwie technologicznym.
Główną domeną ITSG jest budowanie centrów IT dla klientów korporacyjnych. Na przestrzeni lat firma wielokrotnie udowodniła swoją skuteczność w tworzeniu i rozwijaniu zespołów programistycznych. Eksperci ITSG specjalizują się w technologiach Python, Java i .NET, a w ostatnich latach firma znacząco rozwinęła także kompetencje w obszarze AI generatywnej.
Dzięki współpracy z Flowmore mogliśmy usystematyzować nasz outreach. Wcześniej trudno było nam skupić się na tworzeniu wartościowych treści. Teraz, gdy wysyłka działa automatycznie, mamy na to znacznie więcej czasu i skupiamy się na domykaniu deali.
Andrzej Wodnicki
Managing Director ITSG Global
Główne wyzwania
Podjęliśmy się we Flowmore wielu zadań, by zrealizować postawiony przed nami główny cel - zbudowanie pozycji eksperckiej na rynku, co z powodzeniem osiągnęliśmy. Przed jakimi jeszcze wyzwaniami stanęliśmy?
- skuteczna identyfikacja odpowiednich wydarzeń branżowych;
- pozyskanie jakościowych kontaktów;
- konwersja MQL na SQL na rynku zagranicznym;
- zwiększenie efektywności newslettera;
- wzrost liczby MQL-i.
Osiągnięte rezultaty
Za pomocą usługi automatyzacji marketingu Flowmore, firma ITSG Global zwiększyła zasięg działań, dotarła do nowych szans sprzedażowych i wzmocniła swój wizerunek na rynku. Jakie jeszcze osiągnęliśmy sukcesy?
- zrealizowaliśmy wdrożenie usługi i wybrane funkcjonalności automatyzacji w zaledwie 10 miesięcy;
- postawiliśmy proces regularnych comiesięcznych wysyłek newsletterowych;
- dostarczyliśmy do klienta miesięcznie najbardziej wartościowych (według ustalonych wytycznych) MQL-i w oparciu o scoring i aktywa marketingowe w celu konwersji ich na SQL-e;
- rozbudowaliśmy bazę kontaktów do 20 tys. w oparciu o kluczowe branże i rynki dla klienta;
- zwiększyliśmy zasięg działań marki na LinkedIn w oparciu o kluczowe dla klienta rynki;
- postawiliśmy proces regularnych kampanii na eventy branżowe, które konwertowały na spotkania z decydentami.
Obecnie, wspólnie z firmą ITSG Global oczekujemy na dalsze rezultaty i jeszcze lepsze wyniki w kolejnych miesiącach.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak wyglądał przebieg wdrożenia konkretnych rozwiązań, np.: zautomatyzowane kampania eventowe cold-email, tworzenie wysokoeksperckiego contentu, rozbudowanie bazy kontaktów - zapoznaj się z naszym materiałem poniżej 👇