Co to właściwie jest?
Marketing Automation
Marketing Automation to w prostych słowach automatyzacja działań marketingowych. Jest to zestaw funkcjonalności, który obejmuje różne: cele, kanały, narzędzia i systemy.
Naszym skromny zdaniem Marketing Automation świetnie wymyślone narzędzie pozwalające na zarządzanie bazą kontaktów marketingowych, segmentację użytkowników, tworzenie spersonalizowanej komunikacji, poprawianie KPI, obniżenie kosztów pozyskania ruchu czy też odciążenie Zespołów z niektórych, schematycznych działań. Niestety jeszcze nie gotuje, ale pracujemy nad tym. 😉
Kluczowe funkcjonalności systemu Marketing Automation to:
Marketing Automation
To po prostu ma sens!
Skutecznie wdrożony system Marketing Automation wnosi ogromną wartość i buduje trwałą przewagę konkurencyjną.

Główne korzyści płynące z korzystania z rozwiązań Marketing Automation to:
- Poprawa współczynnika konwersji, zarówno z bazy kontaktów, którą już posiadasz jak i ze świeżo zebranego ruchu
- Możliwość wysyłania spersonalizowanych komunikatów marketingowych do klientów
- Generowanie szans sprzedaży z historycznej bazy kontaktów
- Zwiększenie średniej wartości zakupu (AOV)
- Integracja i automatyzacja działań marketingowych, sprzedażowych oraz obsługowych
- Obniżenie kosztu pozyskania ruchu
- Wzrost wiedzy na temat klientów i zrozumienia rynku
Marketing Automation
Czy to takie proste?
Samodzielne wdrożenie rozwiązań Marketing Automation może okazać się problematyczne. Na szczęście mamy na to sposób!
Najczęstsze problemy, które występuja podczas samodzielnego wdrażania rozwiązań Marketing Automation w firmie to:
❌ Wybór niewłaściwego systemu (trudności z oceną i porównaniem, trudności w negocjacjach, brak możliwości eksportu danych, opłaty wdrożeniowe przy uruchomieniu systemu, złożone systemy dopłat)
❌ Długi czas i wysokie koszt wdrożenia (samodzielne wdrożenie lub wybór firmy wdrożeniowej, wysoki koszt i długi czas wdrożenia, nieskuteczne wdrożenie)
❌ Niepoprawna integracja z posiadanymi systemami (zapewnienie i utrzymanie integracji, tworzenie indywidualnych integracji)
❌ Złe zarządzanie obsługą (brak dostępu do osób posiadających właściwe kompetencje, konieczność znalezienia i wdrożenia specjalisty, brak sprawnego i lokalnego wsparcia)


Jak uniknąć problemów przy wdrażaniu rozwiązań Marketing Automation? To proste – wybierz usługę Marketing Automation w Flowmore! Główne korzyści płynące z podjęcia takiej decyzji to:
✅ Pewny i sprawdzony system marketing automation
✅ Szybkie i efektywne wdrożenie i integracja
✅ Czerpanie korzyści z systemu od pierwszego miesiąca korzystania
✅ Brak konieczności obsługi systemu
✅ Jedna atrakcyjna cena
Usługa Marketing Automation z Flowmore
Zrozumieliśmy, że wyjście z usługą Marketing Automation to odpowiedź na problemy wielu firm, które zmagają się z chaosem organizacyjnym.
Przez wiele lat szukaliśmy dobrego narzędzia do automatyzacji procesów w organizacjach, ale nie mogliśmy znaleźć tego jedynego. Żadne z nich nie okazało się być księciem na białym koniu, więc postanowiliśmy sami się za to zabrać. I w końcu się udało!
Marketing Automation z Flowmore
SharpSpring - system Marketing Automation
Kilka informacji o systemie Marketing Automation SharpSpring:

Nasza oferta
Oferta usługi Marketing Automation w Flowmore obejmuje:
UMÓW KONSULTACJĘ
Już teraz umów BEZPŁATNĄ, godzinną konsultację online!
Zostaw swój kontakt i sprawdź jak możemy pomóc w poprawie wyników sprzedażowych Twojej firmy. Porozmawiajmy 🙂
Sprawdź na naszym blogu
Czy automatyzacja to must have dla każdego sklepu internetowego?
Szacowany czas czytania: 7 minutHandel detaliczny z roku na rok wciąż rośnie, co przekłada...
SharpSpring - system marketing automation - pogromca niezoptymalizowanych procesów
Szacowany czas czytania: 7 minutCzy wiedziałeś/wiedziałaś, że Marketing Automation zwiększa...
5 mitów o Marketing Automation
Szacowany czas czytania: 3 minutyWokół systemów Marketing Automation narosło w ostatnim czasie sporo mitów...